October 8, 2009

WHAT A DAY :(

Isk..

What a day!!

Memang penat gilos ari ni... Dari pagi tadi dengan g pasarnye...

Pastuh g kije dengan singgah kat KL sentral g bak in duit kat Mehbeng, Cyimpeng and Bank Islam..

Kenapa KL sentral?? Sebab kat situh je arr yang sume bank tuh ada and senang nak pg sebab 1 tempat..

xde ape nak cerita kat sini, cume just nak cerita pasal 1 benda :-

The thing is I don't have the feeling dah nak kije sini.. siyes. not even a bit.. Hari2 datang sebab aku pikirkan aku nak keberkatan terhadap ape yg aku bakal dapat pada hujung bulan..

Siyes lah..aku rasa cam kadang2 aku memang xde life duk sini..sume serba serbi x best.

I want to quit and do my own thing. tapi blom waktu nye lagik..

Aku x kisah kalo budak2 opis aku baca benda alah ni..sebab there's no point of aku nak sorokkan..sebab aku rasa dorang sume dah tau..

Maybe ada yg benggang kat aku kat sini sebab aku malas nak be a part of their story dah..bukan aku xminat nak dengar..cube tanye kawan2 aku yg lain, i am a good listener.. cume aku x suke kalo benda yg ngko nak aku dgr tuh adalah benda yg salah tapi cara ko cakap tuh konon2nye benda 2 x salah..

Contohnye : Minom arak tuh haram/salah, tapi ko citer kat aku yg konon2nye ko tensen and stress, jd itu pasal ko minom arak..u know what i mean?? itu dari segi besar lahh...

1 benda je aku nak cakap ni ---- Jgn ambik ape kepunyaan/hak orang lain and claim it as urs..

Aku terpaksa luahkan kat sini, sebab aku x tahan dah...

Siyes..kalo dorang biarkan aku sorang2 je kat belakang ni pon aku x kesah..

Sebab i am good on my own....

Tolonglah Ya ALLAH, ko lindungilah perasaaan aku dah otak aku ni.. Tabahkan lah hatiku untuk teros berada di sini.. Bila sampai waktunye nanti akan ku bawa langkah kaki ku ini, pg jauh dari tempat ini..

**So sorry kalo entry kali ni sangat emotional, tapi sume yg aku suke and sayang, berada bukan di depan mata aku sekarang .. So im feeling a bit down :((

No comments: