December 10, 2008

diam macam batu


huh! boleh ke pakei peribasa tuh...hellow guys, it's been a while since aku meng-hupdate-kan blog nie..nak kata bz x arr sangat..nak cakap x bz pon x leh..
banyak dah aku miss nak citer kat sinie..antaranye adalah - picnic tengah malam kami kat taman KLCC - besh sangat dapat lepak2 camtuh, aktiviti hujung minggu aku, dan benda2 lain jugekkss..

Memang aku kebelakang nie banyak diam je..tapi bukan maksudnye x berisi..tetap berisi..cume xde mood nak write-it-down..cam malas pon ada..rasa cam fed-up pon ada gak gan keadaan sekeliling nie..Seriously, aku sekarang nie malas nak kawan cam sampai mati2 and i will try not to trust people the way i used to. For me right now is MA FAMILIA!!
Not to say yang aku mampu hidop sorang2 dalam dunia nie..i have indeed a few very understanding and loveable friends..You know who you are! Tapi sebab banyak kali sangat terkene, aku rasa cam malas nak percaya dah cakap orang or terlalu menaruh kepercayaan dalam sebuah persahabatan..cheeewaaaahhh!!!gile jiwang..kuang kuang kuang..

Cukuplah acara meluahkan perasaan ..banyak lagi benda2 penting yang dah berlaku..layan perasaan pun wat apekan..bukan dapat duit ponn!!!muahahahaha..benda yang still remain for sure..aku still lagi mata duitan!!!huahuahuahua…

No comments: