March 6, 2009

6 in 1

di bawah ada a few pic dalam hp aku, so saja2 nak citer bagaimana aku boleh menangkap gambar2 tersebut:


Gambar nie aku ambik pas kami p makan kat 1 of the chinese muslim shop kat kelana jaya nie. Makanan dia sedap and affordable lah.. And biasa if aku makan kat sana, mesti aku tapau air kedondong asam boi nie..RM2.50 per plastic. Memang shedaaapppp sebab rasa buah kedondong tuh and asam boi dia.. waaa, time aku type nie pon, boleh rasa air liur aku merembes dalam kadar luar biasa... shedap2!!!!

Gambar nie aku tangkap kat kelana jaya train station. Aku kagum gan mamat singh depan aku nie. Dia punye kain tutup kepala tuh aku rasa adalah sepanjang satu pembaris panjang tuh and ukur lilit dia pon besar. Time aku tangkap gambar nie, aku asik2 pk, camne lah dia bangun tido and nak uruskan rambut dia tuh. sebab aku buleh bet yang rambut dia tuh memang panjang and lebat. Mesti time consuming. and kadar pengunaan shampoo mesti tinggi dalam umah dia..huhuhuhu


Gambar nie di ambik ketika aku teman ahkak opis nie g bayar duit keta dia. So aku tunggu dalam keter. Huish, time nie memang lebat hujan.. x tahan sampai aku duduk dalam keter pon dah terketar2..memang sejuk and kilat sabung menyabung..yang bagusnye ahkak tuh x bawak payung. camnie lah dialog aku gan ahkak tuh:

ahkak: dik, awak rasa perlu bawak payung x?
aku : eh x payah, bukan nye hujan pon. gelap sket je ni.

Sekali.huh! tuhan je tahu betapa lebatnye hujan ari tuh. sampai ahkak tu pon basah kuyup (dah arr pakai baju ala2 trasnparent gituh)muahahahah... xpe arr seksi sekejap ;0


(Neyo:Mad)
aku sibok korek2 beg carik hp.
click
aku: elo
bae: kat mana nie?
aku: masjid jamek, tengah tunggu kuda biru
bae: ooo ok ok
aku: awat sore cam hampess nie?
bae: xde ape arr..
aku: haaa..ok ok.
bae: oklah, bye2.
aku:bye2.

3 minutes later. kesian pulak si bae nie..mesti ada problem dia nie..

truut trrutt..trutt turrruutt..

aku: dandut, if nak minom jom arr..turun arr..kat wira ke..
bae: bile?
aku: sekarang arr.
bae: ok another 10 minutes ill b there.
aku: ok

After 3o minit baru dia sampei..hampeeesssss...

Aku setakat tahun nie dah dekat 4@5 kali lepak kat al-wira yang kat masjid jamek tuh. mula2 aku x minom teh ais dia..tapi since dah try sekali, memang everytime aku nak try.. so ada sekali tuh, aku order 2 kali tau teh ais kat situh..sebab sedap sangat. uishhh u guys jangan xtau..otw balik tuh perot dah start ada cam angin..waaa..memang x rasa selesa langsung..sampai malam tuh..memang dah naik kembung perot aku yang dah memang kembong gan lemak niee, x selesa nak tido and bangun pagi dengan keadaan nak demam..dalam pale hotak nie bajet maybe sebab aku minom banyak sangat kot malam tadi. iyelah sampai 2 gelas teh ais..

So ari rabu lepas lepak gan bae lagik..aku order 1 je teh ais...sebab takot kes sama berlaku lagi..

ya ampun memang jadi lagik arr..

memang perot aku x leh nak terima kot teh ais kedai tuh.. warna memang x merah sangat. tapi rasa teh dia meamang kaw. so sekarang aku kene kurang kan minom air yang berunsurkan teh dari al-wira dah..waaaaa..mak aku cakap dorang pakei teh yang timbang tuh..


Gambar nie di ambik semalam..Ada 2 orang kel***s kat depan aku. Dorang naik from kelana jaya. sama cam aku gak. Sampei station taman paramount. adalah sorang budak pompuan nie masuk. Dia ada syndrom al-bino (am i spell it right?) nevermind arr..ala syndrom yang membuatkan seseorang tuh jadi putih sangat tuh..haaa.. 2 ekor kels nie sembang dalam train cam train tuh bapak dorang yang punye..uisshhh..memang hebat..speakang pulak tuh..xde orang lain dah..dorang 2 je yang exist dalam train tuh..ok berbalik pada cerita pasal budak albino tuh. 2 ekor kels nie, bile dorang terperasan yang ada budak nie dalam gerabak kami, dorang tengok2 and bisik2. [seriously, im not sure either dorang cakap perkara baik or buruk]. Tapi pada aku dorang mesti cakap benda yang xberapa nak baik..sebab ape?? sebab if dorang ada perasaan or hati yang baik, dorang x kan buat camtuh.. Please respect her. Ko nak cakap ape2 pon, cakap kat luar train. or bile budak tuh xde kat situh. Just put your self in her shoe. Do you want others to watch and whispering about you infront of you?? x nak kan..so jangan buat camtuh..respect her as she done nothing harm to you.. cheers ;)


huhuhuhu...adakah anda tahu ini apa??? Ini adalah gambar suar jeans aku koyak. yes, koyak kat opis. koyak kat mana???koyak kat lutut!!!huh..time jadi benda nie..aku just pk, camne arr aku nak balik naik train camnie...eiiii, malu siot..btw, ini adalah jeans kesayangan akuu..sudah tiba masanye untuk ko digantikan...uwaaaaaa.....

Tapi walaubagaimana pun, aku berjaya pulang ke rumah dengan memakai jeans nie..x payah arr aku cerita camne aku buat sebab sumenye sudah jadi sejarah hitam dalam hidopku.[waaa, terlebey suda]...huhuhuhuh..

No comments: