March 6, 2009

Cekelat Cip Muffin



**wink wink** lunch ari nie..sebijik muffin nigella (sebenarnye aku dapat 2, tapi dengan perasaan pemurah yang membuak2 dalam diri aku nie, aku share arr sebijik muffin nie gan si keling sorang dalam opis nie) kesian pulak bile dia nampak aku je dapat..baik gileee..huhuhu..lagi pon 4 sure aku x buleh habis pon..sebab yang sebijik nie pon aku x larat nak ngabiskan..



kredit kepada ahkak opis nie..even mak dia sakit and kat spital HUKM tuh..tapi dia still lagi ada masa nak buat (hopefully mak dia cepat2 arr sihat).. memang shedap and moist..rasa lemak, manis, pahit..senang cakap memang lengkap rasa dia..huhuhuh..


size muffin nie besar tau..aku pon x tau ngapa dalam gambar nie nampak kecik je pulak..lantak arr..tapi nak ucapkan tq yang teramat sangat..memang shedappppp!!

**2 tumbs up!!

No comments: