March 12, 2009

I LOVE YOU BUSSY!!!

Tadik aku masuk kul 8.30, sekali boss dah ada. Awai dorang nie sampai..Waa.. aku masuk bebudak2 lain pon x masuk lagik..so aku pon rileks arr..bukak main pc bagai..pastuh ahkak sorang nie masuk and kami pon sembang2 bagai..pastuh bini big boss aku (yakni boss aku nie) kuar (sambey memegang satu tupperware warna biru)

Aku dalam hati (eh ape tuh) tapi muke maintain buat2 x nampak..huhuhu..

Pastuh dia tetiba cakap, you guys, makan lah muffin nie eh..i buat semalam..aku cam: waaa bagus2 aku x beli breakfast lagi nie..bagus2 ini yang kami mahukan!! esok bussy bawak lagi eh, makaroni and cis ke, cis cake ke, home made pizza ke x pon tepung bungkus (which ramai dah suh aku wat since tengok gambar kat previous entry)





Aku saja upload banyak2 gambar bagi korang tengok..nampak sedap kan...rasa dia lagi arr sedap..very moist..creamy, lemak, x manis sangat..melekat2 kat dalam mulot nie tau..memang siyesly sedaaaaaaaaappppp!!! I need the resepi..tapi aku x mampu nak tanye sekarang sebab dia baru cam gadoh dalam hp tadi..so bile dia dah ok2 sket baru aku tanyee..pastuh nak buaaaatttttt!!!!!


No comments: