March 6, 2009

OHHH!! Tidakk!! We dont want AMIR to be our new KINGG!!!


OMG!!, seriusly aku x suke AMIR. aku x paham lawak dia and selalunya dia akan merapu2. buat lawak cam bodoh and idea dia sume dah lapuk. X pon, dia akan tiru lawak orang lain. Cam lawak from johan and zizan. I dont like him!!!! Asik2 Im sorry. eiii.. x sukeeee... I am so suprise bile dia dapat masuk.

So hari2 i tanye diri i, kenapa amir nie buleh masuk? Ape kah kelebihan dia?? Kenapa senang2 je tiap2 minggu dia di antara orang yang mendapat vote tertinggi. Ini adalah kerana: Dia mendapat undi 98% from the kelantanese. FYI, orang2 kelantan nie dorang bersatu padu. Suke sangat menolong orang2 sindri. And if ada sorang 2 yang boleh kedepan , doranng akan sokong sampai berjaya. Itu lah pasai, dia berjaya masuk ke final even dengan segala macam kutukan and prestasi yang sangat2 di bawah par.

Adakah dorang nak jadikan amir seperti YUS? Dimana pas menang asik2 jadik anak jin je?? "hai tawan-tawan" - itu je lah ayat dia. Warrghhh!!! Please stop, If nabil boleh buat, aku yakin if kite tabalkan SEPAH menjadi raja kali nie, SEPAH boleh mengulangi kejayaan Nabil. They have idea and karisma bile kat atas pentas. Dorang selamba, bersahaja dan dorang x gugup or terketar2 atas pentas.


Even aku sanggup melihat man belon masuk final. Dia lebih layak aku rasa. dan tag line "MAN BELON YANG PUNYE" aku rasa kene sangat dia. I would rather to give that spot to MAN BELON dari AMIR yang cam haram tuh...waaaaa, please guys don't vote for him..uwaaaaaaaa....



WE WANT SEPAHHHHHH!!!!!!

**Nota: Malam nie kene tukar2 channel jugekk sebab nak tengok One In The Million (adoiyai, x tahan gan tomokz@momokz tuh. Dah rasa too theaterical for me)

No comments: