February 13, 2009

A healthy breakfast for a healthy day ;)


ye ye ari nie ari jumaat.. sekarang dah pukui 4.05pm. another 1 hour + untuk pulang ke rumah menonton one in the million..huh?

Hari nie aku masuk lambat. Kul 11 baru masuk. Bukan saje2 suke mengular eh. I p SPR kg baru ambik duit mileage kerani undi ari tuh. Huh! x aci, nanie dapat 220. aku dapat 100 je. Ala x pe arr.. aku rasa berbaloi arr 100 tuh.. bukanye ape pon kan..

Pas g SPR bagai, aku p cyimpeng pulak..

Sampai KJ pon dah dekat 10.45am.. kat KJ aku singgah 7E beli breakfast. lapor and haus sungguh and x ku sangke ari nie adalah sangat panas ya amat.. so aku treat my self gan air slurpee yang berwarna biru+kunen = hijo.. sedap sangat dapat time2 panas.. Pastuh beli rollercoaster chip (i likeeee) huhuhu.. mintak maap, slurpee itu habis dengan sekali sedut.. x sempat snap sebelom di sedut.. jadi korang tengok je arr bekas kosong tuh eh..

muahahahah...



sampai lunyai bekas tuh aku kerjakan..


mulakan ari anda dengan sarapan yang sihat seperti di atas..huhuhuu..

So tengah hari pulak, akak opis nie ajak p mcd. aku cam pk, adoiyai..tadi dah makan makanan sihat..pastuh nak makan makanan sihat lagik...

pastuh aku pk, ala xpe arr.. bantai je..muhahahaha

so tertongek2 arr kami menaiki kuda oren ahkak tuh p mcd kelana jaya...

punye arr ramai orang.. sume cam dah jadi kanibal je aku tengok..gile penoh sampei kami kene berator dalam 15 mins. gile ape kan..

so untuk membelancekan makanan aku ari nie, aku pilih set filet-o-fish. so phetatic.. nak buek guano..kene arr makan ikan je.. huhuhu..

so kami tapau bawak balik sebab terlalu ramai kanibal di dalam mcd tuh.. and aku takot aku yang tembun nie akan menjadi mangsa kanibal2 yang kelaparan tuh..muahahahah..


ikan pon ikan arr..asal kenyang sudeehhh.. (tapikan sedap jugeekkk)




No comments: