February 5, 2009

x tau arr nak bagi tittle ape..

Hari nie hari khamis. Siyesli, aku memang teramat bz this weekend. Kije x habis2. Bukan ape, if aku nak update blog nie..ia memerlukan lebih sket masa. Nak edit pic lagi, nak pk tittle ape lagi..lg 1, aku x suke bile aku update blog, ada orang ganggu nak itu arr, nak ini arr..aku pon x tau ngape boss aku cam bulu selai (ayat yang mak aku gune untuk menyatakan kekalutan seseorang) huhuhu!! Kadang2 aku suke gak kekalutan, sebabnye ia akan wat kite jadi energetic. Tapi kalo hari2, mau mati aku di buatnye. so hari nie boss aku dah p singapore and ada arr aku masa sket nak conteng2 kat sini..huhuhu..

so last week aku melepak kat umah je..Mak aku dah lama request aku buat orange or fruit cake. bak kata adik2 aku "kakok nie asyik2 buat kek hitam je,". - hey exkuse me, atleast ahkak buat eh. dari ahkak x buat..langsung x dapat ape.

So selepas menambah, menolak and membahagi..aku kire2, x ramai peminat kek buah2 kering kat umah aku. so aku mendecidekan diri untuk wat kek orange. Masalahnye pulak - aku lupe nak membeli buah orange. so akhirnye aku bantai wat kek gune buah mandarin. Orange jugak kan..huhuhu..

Di bawah ada beberapa photo yang sempat aku ambik:



cake berposing gaya2 Heidi Klum


gaya2 posing seperti di tepi pantai


ini pose gaya cam-bagus

cake nie memang moist yang amat. aku sangat mengalakkan korang try this resepi. sedap gile. Aku pakai 3 bijik telor instead of 4. and mandarin juice tuh aku pakai 200ml. Tapi aku rekon if nak lagi sedap kan..u guys kene pakai orange sunkist. zing dia tuh lagi mengancam..huhuuhuh.. aku telah
meniru resepi [ini]

cake ini akan menjadi sangat sedap tahap 18 petala langit if u guys simpan ia semalaman.



No comments: