February 12, 2009

Padan muke aku [LOL]

Assalammualaikum semua.. Setelah dekat seminggu aku x conteng2 kat sinie.. Jadi aku nak cerita lah sket ape2 yang telah terjadi last week. Aku x tau arr ape masalah aku gan baju bertunang aku tuh.. setiap kali aku pakei, mesti sesuatu yang x berapa nak baik terjadi. Adakah anda masih teringat dengat cerita ini? Iye, ketika kejadian ini aku memakai baju yang sama ketika aku accident ari tuh..

So mari kite mulakan perceritaan.. Pada satu hari ketika aku sedang menunggu kuda biru ku.. sempat arr aku skodeng orang2 yang berada di perhentian tuh..seperti biasa, aku akan melepak kat atas kusi belakang..

Sedang aku melepak and mengskodeng minah2 and mat2 indon..




Dan ketika aku sedang skodeng lagi, x tahan mamat tuh pakei baju jeniper lopez ..muahahahah..



Tetibe aku rasa cam ada something berjalan kat atas tudung aku..aku naik kan mata and tengok kat depan tudung.. sekali aku nampak ada sesuatu berjalan2 kat atas tudung aku and benda tersebut berwarna coklat. Rupe2nye ia adalah seekor ulat bulu yang ya ampun ada 2 sesunggut di depannye..uwarghhhhhh!!!! geli geleman....


Dengan tindakan refleks, aku teros menepis ulat bulu tersebut dah tercampaklah beliau ke atas tanah.. aku tengok perut ulat tersebut telah terburai..dan dengan x sangke2 beliau buleh bangun and berjalan semula...


Eiiiiii, aku nak tengok pon geli..siyesly..memang geli..mintak maap kerana gambar2 yang di ambik adalah agak x clear sebab camera cap chowkia kan..muahahahah.. Lagipon, aku takot nak berada terlalu close dengan en ulat bulu tersebut... (iye arr kan, mana tau kot2 dia buleh terbang ke [ya ya ya afzan, alasan yang sungguh lame] muahahahah..


Kalo anda buleh lihat, badan en ulat bulu tersebut tidak berapa nak straight..ini adalah kerana, bahagian perotnye telah terbukak..

Aku sebenarnye, takot giless pas tau aku dah ada direct contact gan isi perot en ulat bulu. Jadi dalam kuda biru, aku mule tergaru2 tangan aku (adakah aku paranoid atau memang bisa en ulat bulu sudah mengeffectkan badan aku?)

Sebabnye time aku kecik2, aku pernah kene sengat gan ulat bulu..pas tuh dalam 15 mins, badan aku naik bengkak2 yang teramat sangat. Jadi aku takot arr kot2 jadi lagi sekali..

X ke malu, if aku naik train gan muke bengkak macam kene tumbuk.. hahahah..aku x dapat bayangkan..

Aku ingat jugak, nak singgah 7 eleven kat masjid jamek tuh nak beli panadokl (ya ampun, ape saja sakit mesti makan panadol - x kire arr, pening pale ke, sakit perot ke, lemah sendi ke, sume kene telan panadol 2 bijik)

Tapi setelah aku ingati kisah yang x berapa lama dulu aku kat 7 eleven tuh, aku cancellkan niat aku. Lagipulak, aku tengok tangan aku x de naik bengkak2 pon. So aku cekalkan hati aku untuk teros ke opis..

No comments: