February 6, 2009

Hikayat aku dan kelain

Aku dan client (pronounce as kelain) ku mempunyai satu persamaan : kami berdua comei.muahahaha..x tahann!!

Ok, start it all over again. Aku ada seorang kelain. Dia sangat comei [(sama seperti aku) excuse me, I can’t help it; it’s true maaa]. Dia adalah supplier kasut. Salah satu kije aku adalah meng-supply kasut ke atas kapal. Jadi dia adalah supplier-nye. Aku suke kerje gan kelain aku laki bini sebab diaorang selalu ikut perangai aku yang banyak songeh.

Mereka telah menjadi kelain aku semenjak tahun lepas.

Untuk tahun ini aku dah meng-paw kelain aku untuk memberi aku angpaw (dengan ugutan, aku x nak order dengan diaorang lagi if aku x dapat angpaw tahun nie (ini aku tpu) LOL! Lagi 1, aku siap cakap.. “eh, K***Y u bagi I bagi lebih arr dari tahun lepas”.


Korang x kan caye berapa dia bagi aku last year – RM5.00. iye RM5.00 – isk isk.. [sampai boss aku pon dapat ang paw 5 hengget]


Come-on arr, bizz juta2 x kan arr setakat nak bagi seratus 2 nak berkira. Kami pon bukanye ramai sangat kat sinie.


Kedukut


Hamsap (iye ke ni?)


Hakhakhak


Aku rasa dia dah bosan gan aku yang asik tanye pasal angpaw..jadi memula dia menghantar buah limau sekotak. Yang di mana size buah tersebut adalah sama seperti size pp si kelain aku. Gile besar ! Siyes.


So mula lah kami satu opis makan limau. Makan punye makan, sampai lupe pasai angpaw.



Aku pon dah malas nak tanye dah. Iye arr dia dah bagi limau kan.. So aku ingat limau adalah angpawnye.

-

-

-

-

Jadi nak dijadikan cerita, kelmarin dia call and tanye berapa orang. Chewah, nak bagi angpaw arr tuh. Pas sembang2 manja gan si kelain tuh. Dia pon cakap, petang ini, I datang u punye opis. Aku – ok set.


Dalam hati dah terbayang angpaw berwarna merah and ada kepingan ungu di dalam nye.. (aku menyanyi2 kegirangan) (LOL)


Pukul 3. Dia sampai. Memang betoi, angpaw warna merah.



Aku pon tanpe membuang masa, teros bukak. And tengok kat dalam ada:-


Isk isk isk isk..

Dalam hati – kang p pasar malam pakai duit nie arr..


Aton: Aku tetap bersyukur hokeyyy!!

No comments: