February 5, 2009

Ring-O

aku suke makan DONUT. ++ lagi kalo donut yang gebus and mulus. Tapi aku x suke sangat gule yang ada sekeliling donut tuh. I would rather to have it plain.. kalo sket2 gule xpe arr.. thats y, bile aku wat donut aku akan pakai snow sugar rather that castor sugar..sebab snow sugar akan melt in your mouth gitu..

mari kite check-out gambar2 donut yang aku makan, di ulangi yang aku MAKAN :-



gebus and gebus sangat




dah nampak cam telaga citer hantu THE RING arr pulak

shedap sampei menjilat jari

Menara condong Sungai Siput : ya ya ya [so funny]

adakah anda nampak se-ekor itik di dalam gambar ini? jika betoi: tahniah anda mempunyai tahap KBKK yang sangat tinggi!! oleh itu, anda bakal memenangi hadiah sepasang jam tangan ROSCANI..

My precioussssss!!!

Bantal tdo yang besh!!

aku memang xde kijek selain menangkap gambar sebijik donut
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


so dari gambar2 di atas, mesti korang bajek aku yang buat kan... [I,m sorry (cam amir raja lawak tuh) hak tuih..i dont like him] u are wrong!!!! itu adalah donut yang aku beli selepas donut yang aku buat ari ahad tuh keras and liat cam _______ (aku x de jodoh bilangan untuk ini) aku dah follow exactly resepi tapi still lagik jadi cam hampes. dalam banyak2 kali aku buat, kali ini adalah yang paling worse!!!adakah aku sudah di badi drpd membuat donut?? arghh tidak..i love DONUT! so kat bawah adalah bukti ketidak-pandaian aku membuat donut..arghhh malu siot nak tunjukk..tapi ini akan membuat aku untuk berusaha dengan lebih tekun untuk membuat yang lagi baik..



waaaaa...cam harunnnnnn!!!!! i don't likeee...


Nota jari kaki: Jadi selepas tertekan gan hasil donut cam harun aku tuh..aku pon membeli donut ready made yang seperti gambar yang cun diatas untuk mengubati hati yang lara..camne lah makcik tuh buleh dapat buat donut cam tuh..adakah beliau memakai susuk donut???????

No comments: