January 16, 2009

heeeeeeeeeee (bunyi antu mengilai)

Nak citer satu kesah lawak + seram2 kuku nie..muahahaha..

Yesterday i went lepakking gan bae kat NZ Garden Cafe. Pernah post entry about this place dulu..Click here for the older post .. Dulu aku park keter kat depan kedai tuh.. Jadi this time i following Bae, and kat depan kedai tuh sume dah penuh and jadi kami decide parking kat belakang.. Ya ampun, rupe2nye kat belakang tuh ada Tanah Perkuburan Islam Ampang..aku x tahu..memang kami parking betoi2 kat sebelah tanah kubur tuh.. Time tuh dah dekat kul 7..seram gak arr..

Time tuh aku cam kecut arr sket.. Senja2 maa.. Tanpe menghiraukan perasaan aku tuh, teros je kami masuk ke kedai tuh..

I had nasik lemak ayam (xsedap sebab sambal dia ada bau hangit) minom aku order Mango lasii (shedap bangat) bae had murtabak ayam (ok lah sedap jugak ) and mango lassi as well. Tapikan tukang ambik order nie aku rasa bangla..dia nie cam kerek sket..benci arr..selamba je aku sound.."aik, itu pon nak marah ke?" "SENTAP"!!!!muahahahah..

So after makan2 and ordered our 2nd glass of water and siap tukar tempat masuk dalam sebab hari ujan..kami pon balik arr..time tuh dah dekat kul 11pm...

Time nak sampei keter tuh, aku memang x pandang lain dah..takot beb...aku tunduk je arr..tapi x mo cakap kat bae, nanti dia ejek pulak..muahahah..Sampai je umah, lepak dulu depan tv..sekali star movies sume pasang cerite hantu...bantai je arr tengok..dah nak dekat kul 12 baru naik atas..ingat x nak mandi..(hheheheh) tapi aku mandi jugak..sebab pernah dengar, if pg tempat2 perkuburan ke or ziarah orang mati, balik mesti mandi..sebab takot bawak badi...aku pon, mandi arr..takott wooo, dah arr tdo sorang2..hisshhh xnak aku..sekali pas mandi, masuk je bilik..aku dengar anjing menyalak x putus2..aku dah seram sejukkk dah..pk punye pk akhirnye aku pakei sweater, ambik selimut and bantal aku bawak turun bawah and tdo gan adik aku kat bawah..muahahahah... terpaksa..kalo x, aku rasa mesti aku akan terjaga2 nanti..

Memang arr sakit 1 badan tidor atas kapet..x lena sangat and aku terdengar anjing2 tuh still x habis2 menyalak.. even dah kul 3 and 4.. Bile esoknye aku pk kan balik..cam kelakar je lah pulak...kire aku cam dah jadi budak2, pengecut je..hehehe..

No comments: