January 15, 2009

PAC - Result daaa

Pada malam 13/1/2009, aku telah bermimpi yang aku akan LULUS, di ulangi LULUS ujian PAC aku..Seingat aku, time tuh aku punye perasaan is zero, nada, kosong.. Jadi aku bangun pagi gan perasaan kuat yang mengatakan aku akan fail..Jadi sejurus sampei di opis, aku perasan sms from cik izni, dia cakap "af, result PAC kuar ari nie". Aku teros bukak mozila firefox nie and google lah website SPA. after dapat..aku pon teros masukkan ic aku..teros kuar benda alah nie

_________________________________________________________


Semakan Keputusan PAC
Pegawai Tadbir dan Diplomatik Gred M41

No. Kad Pengenalan :

Sila Isikan No. Kad Pengenalan Anda (Contoh : 731211105455 atau A2345567)

Laman Web SPA Menu Semakan


No. Kad Pengenalan :
Nama Penuh : NOR AFZAN BINTI OMAR

Dukacita anda GAGAL ujian yang telah diadakan pada 11, 12 dan 13 Disember 2008.


_______________________________________________________

Selepas je baca benda alah nie, aku teros exit and dengan x ada perasaan, aku teros buat kije lain.. macam x de ape je yang jadi..Kenapakan aku berperasaan seperti ini?? wei shenme neee???? heheheh

Anyways, nak ucap tahniah kepada cik izni sebab lulus and takziah kepada En izham sebab fail cam aku (dia pon sama, cm xde perasaan je aku tengok) muahahahahahah....

1 comment:

Anonymous said...

Hi af,

Pertamanya, aku rasa ko ni tgh menipu pembaca. Kenapa?
- Tarikh yang dipaparkan hanyalah satu tarikh sahaja iaitu tarikh anda mengikuti kursus PAC, bukannya ketiga-tiga tarikh.
- Tahun pun dah la salah (2008), apa yang nak diperkatakan lagi?

Keduanya, jumpa kamu di interview.