January 2, 2009

HAPPY NEW YEAR!


So another 25minutes before 5.30pm. dah nak balik dah nie...tapi ape2 pon kat sinie aku nak ucapkan selamat tahun baru and semoga korang akan lebih enjoy! Seriously, ill starting mine already. Insyaallah..

Sorry sebab sangat wish tapi better late than never kan. Pagi new year tuh aku bangun gan SMS from my daddy..

" Ya Allah, seketika di akhir tahun ini Insyaallah muncul tahun baru yang ceria. Engkau muliakan dan sayangi penerima ucapan ini, berkati keluarganya, sihatkan tubuh badannya, limpahkan rezekinya, jauhkan drpd fitnah, penganiayaan dan penghinaan, suburkan benih keimanan dengan penuh rasa kasih sayang serta taqwa tanpa alasan. Makbulkan cita2nya yang murni. Amin Ya Rabbal A'lamin"

memang sayu je rasa bile pepagi bangun and dapat sms camtuh..++ lagi if it was from your beloved daddy. aku sesungguhnye mengharapkan perkara yang sama untuknya. Insyaallah.

Dalam pale nie dah banyak dah list benda yang hendak dibuat pada tahun nie. Seriously aku dah buang banyak sangat masa tahun lepas. I was so bz with my work life sampai aku lupe gan my personal life. Insyaallah. later2, aku akan update azam aku ok..

okok dah nak balik dah..later i'll update u guys gan kesah2 sepanjang cuti aku selama 8 hari staright (seyiesly, gile best) muahahahah...i ada date gan bae inie petang. so buhbye and please enjoy the weekend okeysss ;0

No comments: