January 12, 2009

Hetic weekend! I'm restlesssssssssssss

Salam..

Semuga u guys sume enjoy hari nie..aku sesungguhnye x. Sebab ape? pagi nie bangun gan rasa mengantuk and malas sekali nak p kije. Nak cuti rasa cam membazir pulak. Nak mc lagilah x sakit. Demam pon nampaknye dah kebah sket. So basically weekend nie memang arr bz ya amat.

Sabtuh tuh pas balik kije, around kul 1.30 gituh. Aku terus balik umah. Plan awal nak p Jusco nak beli hadiah. Tapi sebabkan terlalu panas terik, so aku cancel nak p. Lagipulak rasa cam nak lepak depan tv je. So aku decide teros balik umah. Sebelom sampei umah, aku singgah beli nasik goreng ayam kat kedai batu area umah aku. Seriously memang sedap.Quantity dia memang banyak gile. Kalo x caya tanye arr sape2 duk kat Kg pandan, Desa Pandan or Maluri luar..mesti dorang tau punye. Satu bungkus tuh dorang charge 4.50, siap ada goreng. Kire cam 2 orang makan arr pakcik tuh wat..

After makan sume, aku lepak depan tv sampai kul 8pm. Gile best dapat rileks. Dalam pale otak ni dah plan nak g jusco malam tuh..malas nak kuar esok, sebab mesti x sempat and aku ada banyak gile kije nak wat. So pas berkire2 nak p ke x, akhirnye aku p gak..orang x ramai mana time tuh..tapi biasalah kan..cokia mesti ramainye.HUH! (benci aku). So pas beli hadiah untuk si aizat. aku pon turun bawah nak wat some grocerries shopping. .aku pon p arr ke tempat biasa nak ambik trolly, sekalik da habis. pastuh p arr ke satu lagi tempat - habis jugak! aku dah tawar hati dah..sekali aku pk, xpe arr aku keluar dulu and tunggu kat tempat parking. manalah tau kot2 ada orang tinggal troly kat situh.. Tunggu punye tunggu x de jugak..menggong betoi lahhh.

So pas tunggu kat 5 mins, ada 1 couple arab nie. barang beli x arr banyak mana, pakai trolly yang lebih. heheh..Dorang nie berenti sebelah aku. Maybe tunggu somebody pickup dorang kot. So aku pon gan muke x malu tanye camnie.."excuse me, if u guys dont mind, can i have your trolly after this?" si arab tuh teros cakap gan slang2 dia, "ya ya, of course". ada lah kat 10 min aku tunggu dorang, sekali x gak bagi aku trolly tuh. Aku dah nak naik minyak dah time tuh..sekali aku ternampak ada sorang cokia nie, dia tolak trolly nak p kete. Aku pon, ape lagi follow arr, cam gaya pembunuh upahan arr pulak.hahahah..sampei je aku kat dia (selamat arr dia parking kete dekat gan tempat aku berdiri) teros aku tanye. Dia pulak cam kerek je..Siot je. Pas aku ambik, malas aku nak cakap thanks. Sebab muke cam siot je. Mampus ko arr..

So aku pon meneroskan sopping aku gan hati yang berbungga2..heheheheh...

For Puan Aizat, i bought a very special gift. Something i like. In fact benda tuh aku suke sangat sampai aku pk untuk beli untuk diri aku satu. heheheh.. Well, i love to cook and baking2 nie. So i bought her 7 pieces stainless steel cookware set. Seriously memang best. Harga pon best gak. Selamat aku kongsi gan bae..kalo x, terok gak nak bayar sorang2..huhuu..

Set tuh consists of 2 sauce pan, (satu kecik and satu besar), Satu dutch oven and satu frying pan (frying pan dia agak besar and dalam). Aku rasa size nyer perfect untuk new family. sebab x kecik sangat and x besar sangat. Sumore aku suke sebab dia stainless steel and buleh di masukkan dalam oven. So senang lah ya amat...

Aku rasa, happy sangat sebab i bought her the cookware set. I love it so much and hopefully, dia pon sama ;)

Aku sampai umah dalam kul 10.30pm, susun barang yang di beli tadi and sambung tengok tv..huhuhu..

No comments: