January 15, 2009

Majlis Perkahwinan Izatul dan Nik 11/01/2009

Akhirnye my best friend during my diploma year kawen. Alhamdulilah, aku tengok sumenye berjalan dengan lancar. Aku ingat lagi time study dulu, dia lah paling risau sebab xde steady boiprend. akhirnye, dia pulak yang kawen dulu..hehehe..congrates aizatun, and honestly after so many ups and downs memang ko deserve to have this kind of peace.

Aku p gan bae. Temanye aku rasa coklet. Sebab pengantin pakai ala2 coklet gituh. Dorang wat majlis kat dewan kat bangsar tuh. Aku tau tempat tuh sebabnye before this pernah datang 2 kali attend kakak dia kawen. Kat bawah nie ada gambar dia sekeping. And if you guys nak lihat lagi banyak gambar, please click here...



Their photographer Zarul, did a good work. Banyak gambar yang cantik..Tapi i would love to see banyak lagi gambar2 candid (which is for me akan menjadikan album perkahwinan tuh lagi cute). Or else zarul x update lagi kan..so we will wait and see hokeey..

Ini nak citer pasal aizat, during time kami2 belajar dulu, kami banyak kongsi pasal suke and duke. I know everything about her and she also know everything about me. Kire cam x ada rahsia2 arr.. + + aku nie suke jadi pakar motibasi x bertauliah..muahahah.. Enough about the good all days, sekarang kite focus kat depan.

Masa kat kenduri tuh, at first, time nak ambik lauk2 tuh, i was like happy sangat sebab sume nampak cantik and mengiurkan.. + + Daging masak black pepper tuh.. Tapi ku sangka panas sampai ke petang, rupenye hujan di tengah hari..chewah.. Lauk yang caterer tuh masak sumenye masin (aku rasa caterer tuh nak kawen kot - itu pasai dia wat masin) geram sungguh..lauk nampak cantik, tapi rasa ada sikit kurang. and if aizat baca nie maybe she can get some refund from the katerer..

Overall, it was very good pegi kenduri aizat, dapat jumpe kawan2 lama. Ada yang nak kawen, ada yang nak beranak and ada single cam aku..muahahahah..One more thing, I can see that Nik (aizat's hubby) is such a good person. He greet us and nampak ramah. I like that kind of men yang x sombong x tentu pasal.

So next trip is Sue wedding. huhuhu..Dah rasa cam wedding crasher pulak lah aku nie..

No comments: